Tekil Mesaj gösterimi
Alt 23-03-26, 08:03   #1
Çevrimdışı
Rubix Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
‘Barışma yok’


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İstanbul’da Aydın’ın devraldığı mekanda sahne alan şarkıcı, “Çocuklarım da var. Onun yaptığı işlerde yer alıyorum. Barışma yok, o yüzden barışmadık henüz. Öyle kolay barışmam. Çocuk da olunca insanın kafası yanıyor biraz” dedi.



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla