Tekil Mesaj gösterimi
Alt 17-03-26, 07:39   #1
Çevrimdışı
Rubix Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
‘Onbeşliler’e Tokat’ta gala


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]1914 yılında Çanakkale Cephesi’ne giden gençlerin hikâyesini konu alan yapım, Tokat’ta ilk kez izleyiciyle buluştu. Yarın tabii platformunda yayınlanacak dizinin galasına ev sahipliği yapan TRT Genel Müdürü Mehmet Zahid Sobacı, “Onbeşliler, TRT’nin değerlerimize sahip çıkan yayıncılık anlayışının somut bir tezahürü niteliğindedir” dedi. Tokat Valisi Abdullah Köklü ise, “Onbeşliler sadece Tokat’ın değil, bütün bir milletin ortak destanıdır” ifadelerini kullandı.



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla