Tekil Mesaj gösterimi
Alt 01-03-26, 02:56   #1
Çevrimdışı
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan diplomasi trafiği


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD ve İsrail'in İran'a başlattığı saldırıların ardından liderlerle telefon diplomasisi yürüttü. Erdoğan, görüşmelerinde bölgedeki son durumu ele aldı.

01/03/2026 00:23© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla