Tekil Mesaj gösterimi
Alt 16-02-26, 13:20   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Yer: İstanbul! Sokak ortasında 1,7 milyon liralık gasp


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Güngören, Mehmet Nesih Özmen Mahallesi, Fatih Caddesi'nde 21 Ocak'ta K.E. bankadan çektiği 1 milyon 700 bin lirayı yolda yanında bulunan arkadaşı A.A.'ya verdi. A.A. parayı aldıktan hemen sonra 3 kişi yanlarına yanaştı ve korkutarak ellerindeki para dolu poşeti zorla aldı.

Şüpheliler, beyaz renkli bir otomobile binerek olay yerinden kaçtı. Yaşananlar güvenlik kamerasına yansıdı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

ŞÜPHELİLER YAKALANDI

Hırsızlık Büro Amirliği tarafından olayla ilgili çalışma başlatıldı. Polis ekiplerinin araştırmalarının sonucunda gasp olayını D.Ç. (40), O.Ç. (34) ve M.D.'nin (32) gerçekleştirdiği tespit etti. Şüpheliler ekipler tarafından gözaltın alınırken, daha önceden de çok sayıda suç kayıtları olduğu belirlendi.

Otoparktaki 30 milyon dolarlık hırsızlıkta şok ifade: 'Paralar 3 aydır araçtaydı, bana hiç lazım olmadı'Asayiş şube müdürlüğünde sorgulanan şüpheliler işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildiler.






Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla