Tekil Mesaj gösterimi
Alt 29-01-26, 23:21   #1
Çevrimdışı
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Fransa'da protestocu itfaiyeciler ile polis arasında arbede çıktı!


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Fransa'da yüzlerce itfaiyeci, kötü çalışma koşullarına tepki olarak Lille kentinde gösteri düzenledi.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

ÇEVRE YOLUNA ÇIKTILAR

İş kıyafetleri ve ellerinde araç lastiğiyle eyleme katılan itfaiyeciler, Lille'de çevre yoluna çıkarak araç trafiğinin aksamasına neden oldu.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Personel eksikliğine tepki gösteren itfaiyeciler, eylemlerine Bölgesel İtfaiye ve Kurtarma Servisi binasının önünde devam etti.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

LASTİKLERİ ATEŞE VERDİLER

İtfaiyeciler, yol üzeri ve binanın önündeki çöp bidonlarını, araç lastiklerini ve çeşitli eşyaları ateşe verdi.

Polis, binaya girmeye çalışan itfaiyecilere biber gazıyla müdahale etti.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Gerilimin artmasına sebep olan polis müdahalesi sırasında, memurlar ve itfaiyeciler arasında arbede yaşandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Özbekistan 6 Şubat'ta yardıma koşan ilk ülkelerden biriydiSON DAKİKA | AB, Devrim Muhafızları Ordusunu terör listesine aldı
Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla