Tekil Mesaj gösterimi
Alt 15-01-26, 11:12   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
‘Kentsel dönüşüm artık zorunluluk’


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Zirvede konuşan Marmara Kentsel Dönüşüm Genel Müdürü Sezayi Köse, ‘İstanbul ölçeğinde zaman kritik sorumluluğumuz büyük. İstanbul’umuzda 1.5 milyon bağımsız birimin riskli olduğu değerlendiriliyor. Bu tablo bize çok net şunu söylüyor; kentsel dönüşüm artık bir tercih değil, zorunluluktur” dedi. Köse, kamu destekleri için sermaye piyasalarını ve uluslararası finansman kaynaklarını birlikte düşünerek çalışmalar yürüttüklerini söyledi.

İNDER Yönetim Kurulu Başkanı Engin Keçeli dekentsel dönüşümü artık kentsel gelişim olarak ele almak gerektiğini vurguladı.



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla