Tekil Mesaj gösterimi
Alt 12-01-26, 11:11   #1
Çevrimdışı
Rubix Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
‘Çok zor durumdayım’


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Oyuncu, “İki yaş ne güzelmiş! Az önce çatal yedim, kanamaya başladı. Çok zor durumdayım. Sosyalleşsin diye oyun grubuna yazdırdık. Bizimkisi kendi istediklerini yapmaya ve yaptırmaya başladığından beri bere takmıyor. Öğretmeni takmış, hiçbir şey dememiş! Çıkarken kapıyı kapatıp, attı bereyi” dedi.



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla