Tekil Mesaj gösterimi
Alt 10-01-26, 11:04   #1
Çevrimdışı
Rubix Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
‘Seda’yı sert buluyorlar’


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Galataport İstanbul’da görüntülenen oyuncu, “İnsanlar diziden dolayı Seda’yı çok sert buluyorlar ve şaşırıyorlar. Sohbet ederken, “Aaa gülüyormuşsunuz siz” diyenler çok oluyor. Bol bol sohbet ediyoruz. Ben aşırı mutluyum projede yer aldığım için” diye konuştu.



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla