Konu
:
ABD'li Büyükelçi Tom Barrack Şam'a gitti!
Tekil Mesaj gösterimi
09-01-26, 17:39
#
1
Çevrimdışı
aSpeNDos
Sv.50 • Sonsuz Guc
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
ABD'li Büyükelçi Tom Barrack Şam'a gitti!
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz.
Üye Olmak için TIKLAYIN...
]
Ayrıntılar geliyor...
Kaynak ; Milliyet
Kullanıcı Adı : aSpeNDos
Açık Profil bilgileri
aSpeNDos nickli üyeye özel mesaj gönderin
aSpeNDos´nin Web Sitesini ziyaret edin
aSpeNDos - Daha fazla Mesajını bul