Tekil Mesaj gösterimi
Alt 08-01-26, 23:23   #1
Çevrimdışı
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Bakan Yumaklı: Algıyı değil suyu yönetin


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Ankara'daki su krizine ilişkin, "Su yönetimi, bahane üretme değil; planlama, zamanında yatırım yapma, kaynakları doğru yönetme ve hesap verebilme işidir. Belediyeler artık sorumluluktan kaçmayı değil, görevlerini yerine getirmeyi tercih etmelidir" dedi.

08/01/2026 21:17© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla