Tekil Mesaj gösterimi
Alt 03-12-25, 07:05   #1
Çevrimdışı
Rubix Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
‘Güzelliğin faydasını görmedim’


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]‘Banu Noyan’la En Moda’ya konuk olan sanatçı, “Bana, ‘Hep güzelsin’ dedin ama hiç faydasını görmedim. Ne avantajı oldu? Tiyatroda güzel genç kız rolü varsa, Haldun Dormen otomatikman o rolü bana veriyordu. Şimdi o yaşta, o güzellikte olsaydım bütün dizilerin başrol oyuncusu olacaktım. Belki başka yerlerde olacaktım” dedi.



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla