| Türkiye ve ABD arasında 'Nükleer İşbirliği' anlaşması imzalandı [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye ile ABD arasında Stratejik Sivil Nükleer İşbirliği Mutabakat Zaptı imzalandığını açıkladı.
25/09/2025 22:13© TRT HABER
Kaynak ; TRTHaber
|