Tekil Mesaj gösterimi
Alt 26-09-25, 03:10   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Türkiye ve ABD arasında 'Nükleer İşbirliği' anlaşması imzalandı


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye ile ABD arasında Stratejik Sivil Nükleer İşbirliği Mutabakat Zaptı imzalandığını açıkladı.

25/09/2025 22:13© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla