Tekil Mesaj gösterimi
Alt 24-09-25, 09:50   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
BOTAŞ ile Mercuria'dan 20 yıllık doğal gaz anlaşması


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, BOTAŞ ile Mercuria arasında 20 yıllığına yıllık yaklaşık 4 milyar metreküp, toplamda ise yaklaşık 70 milyar metreküp doğal gaz eş değeri LNG tedarik anlaşması imzalandığını açıkladı.

24/09/2025 09:14© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla