Tekil Mesaj gösterimi
Alt 20-09-25, 00:25   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Cumhurbaşkanı Erdoğan Trump ile görüşmesini NSosyal'den duyurdu


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Cumhurbaşkanı Erdoğan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımında ABD Başkanı Trump ile 25 Eylül'de Beyaz Saray'da yapacağı görüşmede, başta ticaret, yatırım ve savunma sanayisi olmak üzere birçok konunun ele alınacağını açıkladı.

20/09/2025 00:01© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla