Tekil Mesaj gösterimi
Alt 26-08-25, 07:15   #1
Çevrimdışı
Rubix Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
'Erzurum'un bende yeri başkadır'


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Şarkıcı, "Ben Sivaslıyım ama dedem Erzurumlu. Ahlakınızı, edebinizi seviyorum. Harikasınız. Bunu bütün samimiyetimle söylüyorum. Erzurum'un bende yeri başkadır" dedi.



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla