Tekil Mesaj gösterimi
Alt 17-08-25, 12:45   #1
Çevrimdışı
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 17 Ağustos paylaşımı: Acıyı hala yüreğimizde hissediyoruz


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 17 Ağustos depreminin yıl dönümüne ilişkin yaptığı paylaşımda, "Vatandaşlarımızın acısını bugün hâlen yüreğimizde hissediyoruz" ifadelerini kullandı.

17/08/2025 12:29© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla