Tekil Mesaj gösterimi
Alt 05-08-25, 07:05   #1
Çevrimdışı
Rubix Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
'Evimi çalışanlarıma bağışladım'


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Chamada Club'de konser veren şarkıcı, "Evlilik sözleşmesi yapmayı düşünüyor musunuz?" sorusuna, "Yeniden evlenirsem, evlilik sözleşmesi yapmam. Daha önce de yapmamıştım. Zaten evim de yok. Evimi çalışanlarıma bağışladım" yanıtını verdi.



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla