Tekil Mesaj gösterimi
Alt 04-08-25, 18:35   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Bakan Bayraktar, Kongo Başbakanı Makosso ile görüştü


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Bayraktar, sosyal medya platformu X'ten yaptığı paylaşımda Kongo Başbakanı Makosso ile Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde bir araya geldiklerini açıkladı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Görüşmede konuk başbakan ile madencilik ve hidrokarbon alanlarındaki güçlü potansiyeli ve yenilenebilir enerji kapasitesiyle öne çıkan Kongo ile ortak projeler geliştirme imkanlarını değerlendirdiklerini kaydeden Bayraktar, şu ifadeleri kullandı:

"Afrika ülkeleriyle enerji ve maden alanlarındaki ortaklıklarımızı geliştirmeyi, karşılıklı kazanıma dayalı kalıcı iş birlikleri tesis etmeyi hedefliyoruz."

Trump'tan Hindistan'a açık tehdit: Kaç kişini öldüğü umurlarında değil



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla