Tekil Mesaj gösterimi
Alt 03-07-25, 07:05   #1
Çevrimdışı
Sena Konuyu Baslatan
~ www.sohbetyaz.com ~
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
'İkinci adam olmaktan memnunum'


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Yardımcı oyuncu tanımına bakışını be MAN dergisine anlatan Sevindik, "İkinci adam konumunda olmaktan memnunum. Daha çok çalışma gerektiriyor bence. İşimi en güzel şekilde yapabilmek için gerçekten çaba sarf ediyorum ve karşılığını da alıyorum" ifadelerini kullandı. Oyuncu, Görkem ve Kadir arasındaki bağlantıyı ise 'sadakat' sözüyle tanımlayarak, "Dizide ihanet eden adam olarak duruyor ama Yakup Baba'ya olan sadakati tartışılmaz bir konu. Görkem de, sevdiği insanlara hep böyledir" dedi.



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla