Tekil Mesaj gösterimi
Alt 18-06-25, 09:50   #1
Çevrimdışı
Sena Konuyu Baslatan
~ www.sohbetyaz.com ~
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Karın ağrısı şikayetiyle gitti, böbreğinden 23 santimlik kist çıktı


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Bitlis'in Adilcevaz ilçesinde yaşayan 56 yaşındaki Vezir Erçetin karnında yaşadığı ağrı ve şişlik nedeniyle hastaneye gitti. Yapılan tahliller sonucu sol böbreğinde bulunan 23 santimetre büyüklüğünde dev bir kist ameliyatla alındı.

18/06/2025 09:20© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla