| Karın ağrısı şikayetiyle gitti, böbreğinden 23 santimlik kist çıktı [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Bitlis'in Adilcevaz ilçesinde yaşayan 56 yaşındaki Vezir Erçetin karnında yaşadığı ağrı ve şişlik nedeniyle hastaneye gitti. Yapılan tahliller sonucu sol böbreğinde bulunan 23 santimetre büyüklüğünde dev bir kist ameliyatla alındı.
18/06/2025 09:20© TRT HABER
Kaynak ; TRTHaber
|