Tekil Mesaj gösterimi
Alt 06-06-25, 07:05   #1
Çevrimdışı
Sena Konuyu Baslatan
~ www.sohbetyaz.com ~
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
'Pahalı diye gitmek enayilik'


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Bu tip mekânlara gitmeyi enayilik olarak gördüğünü belirten şarkıcı, "Pahalı diye gitmek benim tarzıma uymuyor. Lezzet peşinden koşarım, bir şef vardır yıldızlıdır o parayı veririm" dedi. -SEÇKİN ŞENVARDAR



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla