Tekil Mesaj gösterimi
Alt 02-06-25, 13:10   #1
Çevrimdışı
Sena Konuyu Baslatan
~ www.sohbetyaz.com ~
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Geri ödeme kapsamındaki glukoz izlem cihazından 20 bin 267 hasta yararlandı


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 18 yaş altındaki tip 1 diyabet hastaları için geri ödeme kapsamına alınan sürekli glukoz izlem cihazlarından bugüne kadar 20 bin 267 kişinin yararlandığını bildirdi.

02/06/2025 13:03© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla