Tekil Mesaj gösterimi
Alt 01-06-25, 07:05   #1
Çevrimdışı
Sena Konuyu Baslatan
~ www.sohbetyaz.com ~
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Şanlıurfa'da kalpleri fethetti


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Arkeoloji Müzesi'nde sahne alan sanatçı, şarkılarını on binlerce hayranıyla bir ağızdan seslendirdi. Davulcusu eşliğinde söylediği 'Urfalıyam Ezelden' türküsüyle Şanlıurfalıların kalbini fetheden Bengü, "Bu kalabalığı hiç unutmayacağım" sözleriyle teşekkür etti.



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla