Tekil Mesaj gösterimi
Alt 23-05-25, 15:55   #1
Çevrimdışı
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Trafik güvenliğini hiçe sayanlara rekor cezalar geliyor


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İçişleri Bakanlığı tarafından hazırlanan teklifle, trafik güvenliğini hiçe sayanlara rekor cezalar geliyor. Buna göre, ilk ihlalde 5 bin lira olan kırmızı ışık cezası, tekrarı halinde 80 bin liraya kadar çıkacak. Seyir halinde cep telefonu kullananlara ise 5 bin lira ceza verilecek. "Dur" ikazına uymayarak kaçanlara ise 200 bin lira ceza kesilecek.

23/05/2025 15:34© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla