Tekil Mesaj gösterimi
Alt 28-04-25, 15:30   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
EGM: Belediyelerin jammer kullanma yetkisi yok


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Emniyet Genel Müdürlüğü, belediye başkanları ve belediyelerin, jammer kullanabilecek kişi, kurum ve kuruluşlar arasında bulunmadığını ve yetkisiz kişi, kurum ve kuruluşlar tarafından haberleşmenin kesilmesinin, suç olarak tanımlandığını bildirdi.

28/04/2025 14:55© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla