![]() |
Alt forum yöneticisi kullanmadan 2li kolon olarak altforumları gösterin Alt forum yöneticisi kullanmadan alt forumlarınızı ikili olarak göstermeyi göstereceğim. Sadece şablon düzenlemesi yapmanız gerekiyor. - Ekran Görüntüsü: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] - Kullandığınız temanın forumhome_subforums şablonunu aşağıdaki ile değiştirin. [PHP] [/PHP] - Kullandığınız temanın additional.css dosyasının içerisine en üst alana aşağıdaki CSS kodlarını ekleyin. [PHP].drw-altforum { margin: 5px 0px 0px 0px; width: 100%; } .subforum { float: left; width: 50%; font-size: 11px; font-weight: bold; } [/PHP] |
| Forum Saati: 21:33. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ