![]() |
Manisa'da orman yangını! Ekipler sevk edildi [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Derbent ile Çıkrıkçı mahalleleri yakınlarındaki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. İhbar üzerine bölgeye İzmir Orman Bölge Müdürlüğüne bağlı 3 helikopter, 3 uçak, 14 arazöz, 4 su tankeri ile Manisa Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri sevk edildi. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Ekiplerin yangını kontrol altına alma çalışmaları sürüyor. Eşini öldürdü, 23 yıllık kabusu anlattı: Kadınlığımdan utanıyordum Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 01:19. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ