![]() |
Kent merkezine inen domuz 3 kişiye saldırdı! [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Olay, dün saat 23.30 sıralarında şehir merkezinde meydana geldi. Kent merkezine inip sokaklarda dolaşan yaban domuzu, farklı noktalarda karşısına çıkan 3 kişiye saldırıp, yaraladı. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ekipleri sevk edildi. Berlin’de, İsviçre’de, Hollanda’da bakıldı, Zonguldak'ta öldü: Bu işin peşini bırakmayacağım[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Yaralılar, ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırıldı. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Domuzun Turgut Özal Bulvarı’nda yaya geçidinden kişiye saldırdığı anlar ise cep telefonu kamerasıyla görüntülendi. Yaban domuzu, bir süre sonra gözden uzaklaştı. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 05:35. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ