![]() |
Yer: Gaziantep! Araç durdurululdu, anında imha edildi [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Nizip Belediyesi zabıta ekipleri ihbar üzerine Yeşilevler Mahallesi'nde bir kamyoneti durdurdu. Zabıta, İlçe Emniyet ve İlçe Tarım Müdürlüğü ekipleri tarafından araçta yapılan aramalarda sağlıksız ve uygunsuz koşullarda taşındığı tespit edilen 1 ton 600 kilo sakatat ele geçirildi. Sürücü M.İ. gözaltına alındı. Ele geçirilen sakatat, Zabıta Müdürlüğü ve Temizlik İşleri ekipleri tarafından çöp döküm sahasında imha edildi. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Gözaltına alınan M.İ. emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk edildi. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 03:08. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ