Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Genelkurmay Başkanı Bayraktaroğlu, Fransız mevkidaşı ile görüştü
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Türk Silahlı Kuvvetleri'nin sanal medya hesabından yapılan açıklamada, "Genelkurmay Başkanı Orgeneral Selçuk Bayraktaroğlu, Fransa Genelkurmay Başkanı Orgeneral Fabien Mandon ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede, ikili ilişkiler ve bölgesel konular ele alındı" ifadelerine yer verildi.