![]() |
Beştepe’den onay bekliyor [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]AYŞEGÜL KAHVECİOĞLU / ANKARA - İçişleri Bakanlığı’nca hazırlanıp kamuoyuna duyurulduğu andan itibaren kamuoyu tartışma yaratan düzenlemenin 15 günlük onay süresinin dolmasına kısa süre kalmasına karşın halen Beştepe’nin incelemesinde olması, kulislerde “veto mu geliyor?” yorumlarının yapılmasına neden oldu. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 02:12. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ