ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi

ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi (https://forumailem.com/index.php)
-   Türkiyeden Haberler (https://forumailem.com/turkiyeden-haberler/)
-   -   ‘Oğlu olduğum için çok şanslıyım’ (https://forumailem.com/turkiyeden-haberler/69539-oglu-oldugum-icin-cok-sansliyim.html)

aSpeNDos 16-02-26 09:14

‘Oğlu olduğum için çok şanslıyım’
 
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Mahalle başkanlarının sorularını yanıtlayan Bilal Erdoğan, “Dünya lideri Recep Tayyip Erdoğan’ın evladı olarak bu duygu nasıl bir şeydir?” sorusuna şu şekilde cevap verdi: “Sadece oğlu olarak değil, gerçekten Türkiye’yi izleyen birisi olarak da kendimi çok şanslı hissediyorum. Neden? Gerçekten Tayyip Erdoğan zamanında yaşayanlar diye bir kavram olacak. Tayyip Erdoğan’dan sonra anlatacaklar. ‘Siz gördünüz mü?’ diyecekler. ‘Hiç elini tuttun mu?’ diyecekler. Gerçekten Tayyip Erdoğan tarihimiz açısından öyle biri.”


Kaynak ; Milliyet


Forum Saati: 03:40. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ

LiveSocial VB NGV1.0.3 - by NETGUC