|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimiçi ![]() ![]() | Hastanede dehşet! Acil servise girip doktor ve güvenlik görevlisini bıçakladı [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Şanlıurfa'da acil servise giren bir kişi, doktor ve güvenlik görevlisine bıçakla saldırdı. Doktor ve güvenlik görevlisinin yaralandığı, şüphelinin ise gözaltına alındığı olay güvenlik kamerasına yansıdı. Kaynak ; Milliyet |
|
![]() |
| |