SohbetYaz.Com
XP Odulleri Sistemi
XP Kazanmaya Basla!
Gunluk Giris
Her gun +50 XP
Streak Bonusu
Seri yap, bonus kazan!
Gunluk Gorevler
Gorev tamamla, XP kazan
XP Market
Unvan, rozet, boost al!
Uye ol, her gun XP kazan ve liderlik tablosuna gir!
FATagram
Hikayeler kilitli
Bu içerikler üyelere özeldir.
Kayıt ol, tüm içeriklere eriş!
Üye Ol
FA-X
Tweetler kilitli

Resimyolu SohbetYaz Loadix

Reklam Ver Netguc İnternet Hizmetleri Reklam Ver
Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..!
Ask Mesaji Gonder
♥ Ask Mesaji Gonder
Bugun kalan mesaj hakkiniz: 0
Kayıt Ol Sevgili Ziyaretçi!
Kayıt olmak için bir dakikanızı ayırın, Daha ne bekliyorsunuz?
Kurallar & İletişim
Kayıt Ol
Bizi Takip Edin

Etiketlenen üyelerin listesi

Yeni Konu Aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama
Alt 25-06-25, 12:15   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Yeni ceza hesabı yürürlükte: 'Gir-çık' dönemi sona erdi


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Adalet Bakanı Yılmaz Tunç, Ankara'da düzenlenen Denetimli Serbestlik Sistemi Değerlendirme Toplantısı'nda konuştu. Tunç, kamuoyunda '1 yıl ceza alanın 18 gün cezaevinde kalacağı' şeklinde çıkan haberlerle ilgili yanlış anlaşılmaları gidermek amacıyla açıklama yaptı. Daha önceki uygulamada, 2 yılın altındaki hapis cezalarında koşullu salıverilme ve bir yıllık denetimli serbestlik süresi nedeniyle hükümlülerin cezaevine girip çıkması mümkün olabiliyordu. Bu durum, bazı kesimlerde cezasızlık algısına yol açıyordu. Ancak 10. Yargı Paketi ile yapılan düzenlemeyle eski uygulama sona erdirildi.Yeni sistemin detaylarını Bakan Tunç açıkladı.

İlginizi Çekebilir1 YIL CEZA ALAN 18 GÜN YATACAK HABERİ YANLIŞ ANLAŞILDI

Yılmaz Tunç'un açıklamaları şöyle;

"1 yıl ceza alan 18 gün cezaevinde kalacak şeklinde basına yansıyan haberler konusunda küçük bir bilgilendirme yapmak isterim.

'GİR-ÇIK' UYGULAMASI SONA ERDİ

Malumunuz daha önce 2 yılın altındaki cezalarda koşullu salıverilme ve bir yıllık denetimli serbestlik süresi nedeniyle cezaevine gir-çık diye kamuoyunda bilinen aynı gün veya bir kaç gün içinde cezaevine giriş çıkış yapılan durumlar söz konusuydu.
Bu da zaman zaman cezasızlık algısına sebep oluyordu. Bu konuda 10. yargı paketi ile bir çalışma yapıldı. Eski uygulama sona erdi.

YENİ YARGI PAKETİYLE NE DEĞİŞTİ?

Şu an yürürlüğe giren yeni düzenlemeye göre;

2 yıl ceza alan, koşullu salıverilme tarihine kadarki sürenin 1/10'unu, yani en az 36 gününü ceza evinde geçirmek durumunda kalacak.
  • 1 yıl ceza alan hükümlü, cezasının en az 18 gününü cezaevinde geçirmek durumunda kalacak.
  • 6 ay ceza alan hükümlü, cezasının en az 9 gününü cezaevinde geçirmek durumunda kalacak.
Bu hususu bilginize sunar kolaylıklar dilerim."

Vasiyet krizi! Cenaze 4 gün bekletildi: Belediye engelledi, Cumhurbaşkanlığı çözdü


Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla


Cevapla



Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık