|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimiçi ![]() ![]() | 'Yunanistan'ın şikâyet için kapıları kapanıyor' [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Emekli Büyükelçi Uluç Özülker, Milliyet'e yaptığı değerlendirmede "Yunanistan, Türkiye ile sorunlarında AB'ye gidip müracaat ederdi. Artık Avrupa'ya eskiden olduğu gibi bir mızıkçılıkla giderek oradan Türkiye'yi köşeye sıkıştırması kolay olmayacak" dedi./ AYDIN HASAN - Ankara Kaynak ; Milliyet |
|
![]() |
| |