aSpeNDos
03-06-26, 11:34
[Only Registered Users Can See Links]'da yaklaşık 3,5-4 dönümlük alanda 20 bin çilek fidesiyle üretim yaptıklarını belirten Karatepe, aile işletmesi olarak 2009 yılından bu yana çilek yetiştiriciliğiyle uğraştıklarını söyledi.
[Only Registered Users Can See Links]
Geçen yıl yaklaşık 4 ton ürün elde ettiklerini ifade eden Karatepe, bu yılki hedeflerinin 10 ton üretime ulaşmak olduğunu kaydetti.
[Only Registered Users Can See Links]
Mart ayında başlayan üretim sezonunun hava şartlarına bağlı olarak aralık ayına kadar sürdüğünü aktaran Karatepe, vatandaşların aileleri ve çocuklarıyla birlikte bahçeye gelerek çilek topladığını dile getirdi.
[Only Registered Users Can See Links]
Uygulamayı iki gün önce başlattıklarını belirten Karatepe, "Bahçemize gelen misafirlerimiz istedikleri kadar çileği yerinde tüketebiliyor. Sadece eve götürmek için topladıkları ürünlerin ücretini ödüyorlar. Uygulamaya yoğun ilgi var." dedi.
[Only Registered Users Can See Links]
Çilek bahçesini ziyaret eden vatandaşlar ise uygulamadan memnun olduklarını belirterek, doğal ortamda yetişen çilekleri dalından toplamanın keyifli bir deneyim sunduğunu ifade etti.
Bahçeye gelen çocuklar da uygulama sayesinde eğlenceli vakit geçirdiklerini, istedikleri kadar çilek yiyebildiklerini ve kendi topladıkları çilekleri eve götürdüklerini söyledi.
[Only Registered Users Can See Links]
Doğal tarım deneyimi sunan çilek bahçesi, üreticiye ekonomik katkı sağlarken vatandaşlara da dalından taze meyve toplama imkanı sunuyor.
Son dakika... Özgür Özel'den yeni parti sorusuna yanıt: Felaket senaryosu için 'CHP'yi bırakalım geçelim' demiyoruz
Kaynak ; Milliyet
[Only Registered Users Can See Links]
Geçen yıl yaklaşık 4 ton ürün elde ettiklerini ifade eden Karatepe, bu yılki hedeflerinin 10 ton üretime ulaşmak olduğunu kaydetti.
[Only Registered Users Can See Links]
Mart ayında başlayan üretim sezonunun hava şartlarına bağlı olarak aralık ayına kadar sürdüğünü aktaran Karatepe, vatandaşların aileleri ve çocuklarıyla birlikte bahçeye gelerek çilek topladığını dile getirdi.
[Only Registered Users Can See Links]
Uygulamayı iki gün önce başlattıklarını belirten Karatepe, "Bahçemize gelen misafirlerimiz istedikleri kadar çileği yerinde tüketebiliyor. Sadece eve götürmek için topladıkları ürünlerin ücretini ödüyorlar. Uygulamaya yoğun ilgi var." dedi.
[Only Registered Users Can See Links]
Çilek bahçesini ziyaret eden vatandaşlar ise uygulamadan memnun olduklarını belirterek, doğal ortamda yetişen çilekleri dalından toplamanın keyifli bir deneyim sunduğunu ifade etti.
Bahçeye gelen çocuklar da uygulama sayesinde eğlenceli vakit geçirdiklerini, istedikleri kadar çilek yiyebildiklerini ve kendi topladıkları çilekleri eve götürdüklerini söyledi.
[Only Registered Users Can See Links]
Doğal tarım deneyimi sunan çilek bahçesi, üreticiye ekonomik katkı sağlarken vatandaşlara da dalından taze meyve toplama imkanı sunuyor.
Son dakika... Özgür Özel'den yeni parti sorusuna yanıt: Felaket senaryosu için 'CHP'yi bırakalım geçelim' demiyoruz
Kaynak ; Milliyet