aSpeNDos
31-05-26, 17:29
[Only Registered Users Can See Links]ın Otoyolu’nda meydana gelen ve 8 kişinin hayatını kaybettiği otobüs faciasında yakınlarını kaybeden aileler Denizli Adli Tıp Kurumu önünde toplandı. Kazada yaşamını yitirenlerin cenazelerinin, DNA incelemelerinin tamamlanmasının ardından ailelerine teslim edileceği öğrenildi. Öte yandan kaza sonrası yaşananlar yoldan geçen diğer vatandaşlar tarafından kaydedildi.
Kaynak ; Milliyet
Kaynak ; Milliyet