aSpeNDos
11-05-26, 15:20
[Only Registered Users Can See Links] termometreler, güneş altında 35 dereceyi gösterdi. Sıcaktan bunalan vatandaşlar ise parklar ve yeşil alanlarda gölge noktalarda serinlik aradı.
Kaynak ; Milliyet
Kaynak ; Milliyet
Orijinalini görmek için tıklayınız : Kentte termometreler 35 dereceyi gösterdi: Parklar doldu taştı: Çok sıcak ama çok keyifli