Rubix
05-05-26, 07:27
[Only Registered Users Can See Links] iyiye giden oyuncu, normal odaya alınmıştı. Zor günleri atlatan Çubuk, “Sağlığım iyi durumda, bir süre daha hastanedeyim. Mesajlarınız ve güzel dilekleriniz için teşekkür ederim” diye konuştu.
Kaynak ; Milliyet
Kaynak ; Milliyet