PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ‘Yak Gel’ düetiyle sahne alev aldı


Rubix
03-05-26, 07:24
[Only Registered Users Can See Links]şi Febyo Taşel ile Cahide Palazzo’da Kaya şarkılarıyla eğlenen sanatçı, kendisini bir anda sahnede buldu. ‘Yak Gel’ şarkısını birlikte seslendiren ikili, alkış yağmuruna tutuldu. Misafirlerin “Ortam alev aldı” tezahüratları sonrası ‘Seni Yazdım Kalbime’yi söyleyen Arar ve Kaya, geceye düetleriyle damga vurdu.



Kaynak ; Milliyet