aSpeNDos
30-04-26, 11:24
[Only Registered Users Can See Links] Elazığ'da 40 yıldır Devlet Demir Yolları'nda çalışan Mehmet Fırat, son seferini yaparak emekliliğe ayrıldı. İşini severek yaptığını ve ayrıldığı için üzgün olduğunu söyleyen Fırat, son seferinde ailesi ve iş arkadaşları tarafından çiçek ve alkışlarla karşılandı.
Kaynak ; Milliyet
Kaynak ; Milliyet