PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Aynı ilçede iki mevsim! ‘Aşağıda baharı yukarıda kışı yaşıyoruz’


aSpeNDos
28-04-26, 15:22
[Only Registered Users Can See Links]ıs ayına sayılı günler kala ilçedeki görüntü herkesi şaşkına çeviriyor. Ovada bahar etkisini gösterirken, yüksek kesimlerde kar örtüsü varlığını sürdürüyor; kısa mesafede yaşanan bu iklim farkı dikkat çekiyor.
Kaynak ; Milliyet