PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kent merkezine inen domuz 3 kişiye saldırdı!


aSpeNDos
28-04-26, 11:20
[Only Registered Users Can See Links] dün saat 23.30 sıralarında şehir merkezinde meydana geldi. Kent merkezine inip sokaklarda dolaşan yaban domuzu, farklı noktalarda karşısına çıkan 3 kişiye saldırıp, yaraladı.

[Only Registered Users Can See Links]

Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ekipleri sevk edildi.

Berlin’de, İsviçre’de, Hollanda’da bakıldı, Zonguldak'ta öldü: Bu işin peşini bırakmayacağım[Only Registered Users Can See Links]

Yaralılar, ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırıldı.

[Only Registered Users Can See Links]

Domuzun Turgut Özal Bulvarı’nda yaya geçidinden kişiye saldırdığı anlar ise cep telefonu kamerasıyla görüntülendi. Yaban domuzu, bir süre sonra gözden uzaklaştı.

[Only Registered Users Can See Links]




Kaynak ; Milliyet