PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Her yıl ambardan gelen ses! 20 yıldır geliyorlar: 'Uğursuz' diyenler var ama değiller’


aSpeNDos
15-04-26, 10:20
[Only Registered Users Can See Links]’nun Perşembe ilçesinde her bahar aynı ambarın içi hareketleniyor. Geceleri hafif sesler duyuluyor. Atilla Karakaya, 20 yıldır bu düzeni bozmadığını belirterek "Uğursuz diyenler var ama bize uğursuzluk gelmedi" dedi.
Kaynak ; Milliyet