PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İçişleri Bakanı Çiftçi, Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisi'ni ziyaret etti


aSpeNDos
12-04-26, 15:29
[Only Registered Users Can See Links]İçişleri Bakanlığının sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, toplantıda, Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademisinin mevcut durumu, eğitim sistemi, akademik, ulusal ve uluslararası işbirliğiyle kurumsal gelişim faaliyetleri ele alındı.

[Only Registered Users Can See Links]

Paylaşımda, "Güçlü eğitim altyapısı ve nitelikli insan kaynağıyla Jandarma ve Sahil Güvenlik Akademimiz, ülkemizin iç güvenliğine yön veren stratejik bir eğitim kurumu olmayı sürdürmektedir. Türkiye'nin huzuru ve güvenliği için görev alacak kahramanlarımızı en donanımlı şekilde yetiştirmeye kararlılıkla devam ediyoruz." ifadeleri yer aldı.

[Only Registered Users Can See Links]

Toplantıya Bakan Yardımcısı Kübra Güran Yiğitbaşı ve ilgili birim amirleri katıldı. Paylaşımda, Bakan Çiftçi'nin katıldığı toplantıya ilişkin görüntüler de yer aldı.

[Only Registered Users Can See Links]

Fenerbahçe'den Sörloth derken ters köşe transfer! Eski golcüye geri dönüş planı
Kaynak ; Milliyet