PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kilosu 3 bin TL, işçi yevmiyesi 3 bin 500 TL! 'Kazanç iyi ama işçi bulamıyoruz'


aSpeNDos
06-04-26, 15:25
[Only Registered Users Can See Links]ürkiye'nin önemli tarım kentlerinden Aydın'da zorlu mesai başladı. 30-35 metre yüksekliğindeki ağaçların tepesini toplamak için tırmanan işçiler, tehlikeli olmasına rağmen adeta bir komando gibi çalışıyor. Günlük 3 bin 500 TL yevmiye kazanan işçiler, "Yeni nesil bu işi yapmıyor" diyor.
Kaynak ; Milliyet