PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuzey Marmara Otoyolu’nda seyir halindeki TIR alev topuna döndü!


aSpeNDos
01-04-26, 12:38
[Only Registered Users Can See Links] Nakkaş mevkisi Edirne istikametinde seyir halindeki tırda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye, sağlık ve polis ekibi sevk edildi.

İtfaiye ekipleri yangına müdahale ediyor.

Bodrum'da düzensiz göçmenleri taşıyan lastik bot battı: 19 ölüPatlamaların yaşandığı yangın nedeniyle otoyol, Edirne istikametinde trafiğe kapatıldı.


Kaynak ; Milliyet