PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Çaldığı kamyonla eski sevgilisinin evine gidip laptop çaldı


aSpeNDos
31-03-26, 13:21
[Only Registered Users Can See Links]'da çaldığı kırmızı renkli kamyonla eski kız arkadaşının evine giderek dizüstü bilgisayar çalan ve kamyonu bırakıp yaya olarak kaçan 30 yaşındaki A.G., polis ekipleri tarafından yakalandı. Emniyetteki işlemleri tamamlanan şüpheli, adliyeye sevk edildi.

İlginizi ÇekebilirOlay, Köroğlu ve Sümer mahallelerinde meydana geldi. İddiaya göre, A.G. (30), Köroğlu Mahallesi'nden çaldığı kırmızı renkli kamyonla Sümer Mahallesi'nde yaşayan eski kız arkadaşının evinin önüne gitti. Eve camdan giren şüpheli, eski sevgilisine ait dizüstü bilgisayarı çaldıktan sonra, çaldığı kamyonu evin önünde terk ederek yaya olarak kayıplara karıştı.

[Only Registered Users Can See Links]

1 HAFTA SONRA YAKALANDI

İhbar üzerine harekete geçen İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, şüpheliyi yakalamak için geniş çaplı çalışma başlattı.

[Only Registered Users Can See Links]

Bölgedeki güvenlik kameralarını inceleyen ve fiziki takip yapan ekipler, A.G.'yi 1 haftalık çalışma sonucu yakalayarak gözaltına aldı. Asayiş Şube Müdürlüğü'ne götürülen A.G., emniyetteki sorgusu ve işlemlerinin tamamlanmasının ardından geniş güvenlik önlemleri altında Bolu Adliyesi'ne sevk edildi.

[Only Registered Users Can See Links]

Beşiktaş'ta bankayı basan saldırganın ifadesi ortaya çıktı: Sevgime karşılık alamayınca korkutmak istedim
Kaynak ; Milliyet