PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Denizli'de ormanda mantar karşılaştı! Şaşkına çeviren sürpriz


aSpeNDos
31-03-26, 10:25
[Only Registered Users Can See Links] ilçesi Çamlık bölgesinde kuzugöbeği mantarı aramak için ormanlık alana giden Nizamettin Yiğit, karşılaştığı manzara karşısında şoke oldu. Bir anda karşısında maymun gören vatandaş Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) ekiplerine ihbarda bulundu.

[Only Registered Users Can See Links]

Ekipler gelene kadar maymunun izini kaybetmek istemeyen Yiğit, birçok yöntem denese de başarılı olamadı. Maymunun aç olabileceğini düşünen Nizamettin Yiğit, kendi için aldığı simidi maymuna vererek hem oyalamayı hem de karnını doyurmayı başardı.

[Only Registered Users Can See Links]

O anları cep telefonu kamerasıyla da kayıt altına alan vatandaş maymunla kısa sürede dost olması dikkatlerden kaçmadı. Bir süre sonra bölgeye gelen ekiplerin maymunu yakalama çabası ise sonuçsuz kaldı. Uzun uğraşlara rağmen ekiplerin maymunu yakalayamadığı öğrenildi.




Kaynak ; Milliyet