PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Evde tek başına olan çocuk çakmakla oynarken evi yaktı


aSpeNDos
26-03-26, 13:21
[Only Registered Users Can See Links] Mahallesi Fuat Paşa Caddesi’nde 5 katlı bir apartmanın 2’nci katında iddiaya göre evde tek başınayken çakmakla oynayan çocuk battaniyeyi tutuşturunca yangın çıktı. Dumanların yükseldiğini gören çevredekiler, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne haber verip, bir üst kattan hortum salarak yangına müdahale etti.

7İhbar üzerine adrese polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Yangın, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

[Only Registered Users Can See Links]

Öte yandan ekipler gelmeden önce yangını söndürmek isterken dumandan etkilenen ev sahibi N.A. (26) ile komşusu K.Ö. (45) ise sağlık görevlileri tarafından hastaneye kaldırılıp, tedaviye alındı.

Hilalnur can verdi! Anne isyan etti: Elini kolunu sallaya sallaya geziyor[Only Registered Users Can See Links]

Çocuğun, yangın sonrası bir akrabasına sarılıp, gözyaşı döktüğü anlar kameraya yansıdı.

[Only Registered Users Can See Links]

Yangına ilişkin soruşturma başlatıldı. (DHA)



Hilalnur can verdi! Anne isyan etti: Elini kolunu sallaya sallaya geziyor
Kaynak ; Milliyet